امیدت را از دست نده.زمانی که احساس می کنی بریده ای امید قدرت ادامه دادن به تو می دهد. هرگز از ایمان به خودت دست بر ندار. تا وقتی باور داشته باشی که می توانی انگیزه ای برای تلاش داری. نگذار کسی شادیت را از تو بگیرد. موفقیت و ناکامی را با مادیات مورد سنجش قرار نده بلکه آن را بر اساس حال و هوای خودت ارزیابی کن. نگذار لحظات نا خوشایند بر تو غلبه کنند. صبور باش آنها می گذرند. برای کمک گرفتن درنگ نکن همه ی ما گهگداری به آن نیاز داریم.از عشق فرار نکن. به سوی آن برو زیرا عشق عمیق ترین لذت ماست. منتظر نمان که هر آنچه خواهی به سراغت بیاید.با عزمی راسخ دنبال آن برو و بدان که زندگی در نیمه راه تو را ملاقات می کند. وقتی برنامه ها و رویاهایت طبق امیدها و آرزوهایت پیش نرفت احساس سرگشتگی نکن. هربار که راجع به خودت و زندگی ات چیز تازه ای یاد می گیری یعنی تو پیشرفت کرده ای. هرگز خندیدن را فراموش نکن. در اشک ریختن هم آنقدرها مغرور نباش. با انجام این دو کار است که به نحوی پربارتر زندگی می کنی...



نظرات شما عزیزان:

امیررضا
ساعت19:39---8 اسفند 1390
درود. بابا تو دیگه کی هستی دست هر چی وبلاگ نویسه از پشت بستی. آهنگ های قشنگی واسه دانلود گذاشتی خوشم اومد. فقط یه خواهش ازت دارم. تورو خدا یه وقت به سرت نزنه بیای آهنگای این یارو پسره جاستین بیبر رو واسه دانلود تو وبلاگت بذاری!!! چون من تو هر وبلاگی که درباره ی موسیقی بود رفتم همش آهنگ های این پسره رو گذاشته بودن. دیگه داشت حالم بهم میخورد. آخه میدونی چیه حالا خودمونیم یه جورایی بهش حسودیم میشه. آخه الکی الکی شد خواننده. اَی شانستو برم پسر. به خدا اونقدر من بدشانسم که لب دریا هم برم باید یه بیست لیتری آب با خودم ببرم. راستی داشت یادم می رفت اگه دوست داشتی بیا همدیگه رو بلینکیم. منتظرتم وبلاگ من درباره ی تاریخ فراموش شده ایرانه شاید خوشت بیاد. بدرود.

رضا حبیبی
ساعت4:09---22 شهريور 1390
ممنون...خیلی ممنونم که باهام همدردی کردین.زهرام برگشته و الان با هم دوستیم
پاسخ:خواهش میکنم... خیلی خوشحال شدم از خبرت...موفق باشید...


بهنام
ساعت12:42---8 تير 1390
سلام
ممنون كه به وبم سر زدي...
من تو را لينك كردم.. تو هم خواستي منو لينك كنه...
بازم به ما سر بزن..


نگین
ساعت16:23---6 تير 1390
سلام دوست عزیزم ، وبلاگ خوبی داری ، من که پسندیدم و خیلی ام خوشم اومده / منم با یه تعدادی از دوستام یه وب سایت در مورد اس ام اس رو طراحی و مدیریت میکنیم ، اس ام اس هاش خیلی باحال و خفنه ، خیلی روش زحمت کشیدیم و وقت گذاشتیم / خیلی خیلی خوشحال میشیم اگه به ما سر بزنی / اگه دوست داشتی میتونی وبلاگتو تو قسمت پیوندهای سایت ما ثبت کنی / رز اس ام اس http://rozsms.ir

ali
ساعت23:41---27 خرداد 1390
سلام وبلگ منم بیا سر بزن وبلاگت خیلی خیلی توپ بود.
اگه افتخار اومدن به وبلگه منو دادی روی تبلیغات وبلاگ 2 3 تا کلیک کن تا یه پولی به دوست اینترنتیت برسه.ممنون
ahanghaa.loxblog.com

اگه خواستی چیزی در مورد کسب درآمد از تبلیغات بدونی برو آدرس زیر ثبت نام کن.ضرر نمیکنی.برا ثبت نامتم 5 تومن جایزه میدن؟برا هر کلیکی که تو تبلیغات وبلاگت میشه 600 ریال میره تو حسابت.
اینم لینک ثبت نام:
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7754


رها
ساعت20:57---25 خرداد 1390
ممنون

payam
ساعت12:15---25 خرداد 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي در صورت تمايل به تبادل لينک من را با عنوانمشخصات خودروهای 2011و2012 لينک کنيد تا من هم شما را با عنواني که مايليد لينک کنم.
وبلاگ من:http://lovecars.loxblog.com/


مهران
ساعت20:31---24 خرداد 1390
Salam
matalebet kheili javeb va ghashangand.
Khosh hal misham be manam sar bezani.
Ba tabadol link movafeghi?


همسفرباران_حقوق زنان و کودکان..........
ساعت19:42---24 خرداد 1390
سلام
خیلی ممنون از پست آموزنده ات

باز هم به من سر بزن
خیلی خوشحال میشم


سحر
ساعت21:59---20 خرداد 1390
سلام

میخواستم دعوتت کنم به دخترونه ترین وب سر بزنی.

منتظرم.


همسفرباران_حقوق زنان و کودکان..........
ساعت13:14---16 خرداد 1390
سلام.ممنونم از اینکه بهم سر زدی
به جرات میتونم بگم این وبلاگ یکی از بهترین وبلاگهایی هست که در چند مدت اخیر دیدم.لینکت میکنم و خوشحال میشم لینکم کنی.البته وبلاگ اصلی من در بلاگفا هست و اینجا یک کپی از همون وبلاگ اصلی هست.چون خواستم اینجا هم دوستان خوبی مثل شما پیدا کنم.مرسی _بای


کمیل
ساعت0:57---15 خرداد 1390
اینم آدرس اون 2تا وبم
www.rostam200.blogfa.com
www.iceman632010.loxblog.com


کمیل
ساعت0:55---15 خرداد 1390
قشنگ بود راستش من این وبو تازه درست کردم قبلن2تای دیگه داشتم که یکیش توش شعرامو میگفتم یکی هم متفرقه آدرس اونا هم میزارم خاستی سر بزن منتظرما عزیز

meysam
ساعت13:31---14 خرداد 1390
سلام وب جالبی دارین از مطالب خوشم امد اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با اسم ساحل نشین اشک ارتین لینک کنید و خبر دهید تا شما را لینک کنم

Shima
ساعت10:22---14 خرداد 1390
الهام جان وبلاگ تو هم خیلی خوشگل و لطیف هستش
نشون میده خیلی مهربونی
مرسی که وبلاگ من سر زدی


بایرام
ساعت23:12---13 خرداد 1390
سلام ممنون بهم سر زدی واقعا وب جالبی داری خیلی خوشم اومد واستفاده کردم باز هم حتما بیا
با تشکر


آیس
ساعت9:56---10 خرداد 1390
سلام
مرسی
بازم بیا
قشنگ بود


yilmaz
ساعت13:22---9 خرداد 1390
ok


رها
ساعت0:38---8 خرداد 1390
الهام جون مطلبت جالب بود

دیوید
ساعت23:24---6 خرداد 1390
سلام دوست عزیزم وب خوبی داری به من هم سر بزن واگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن .

نرگس
ساعت20:37---5 خرداد 1390
mrc ghorbonet

عشقمون
ساعت11:24---5 خرداد 1390
مرسییییییییییییی

a &a
ساعت22:21---4 خرداد 1390
سلام وبت عالیه. اگه خاستی منو با اسم ققنوس عشق بلینک و بگو تا با جه اسمی بلینکمت. ممنون

بهار
ساعت10:03---3 خرداد 1390
سلام عسيسم
اين پستت خيلي قشنگ بود کارت عاليه


مسیحا
ساعت19:14---2 خرداد 1390
ممنونم
درست شد
لینکت کردم
به وبلاگ منم سر بزن خوشحال می شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط الهام در جمعه 5 ارديبهشت 1398برچسب:,

ساعت 23:13 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت